marți, martie 12, 2013

De vânzare! (sau la schimb)

În ultimul timp am adunat niște cărți în dublu exemplar, sau de care nu am nevoie. Am decis să vi le ofer la prețuri reduse.


Anne Rice - Vremea Îngerului (#1 Cântecele Serafimului) - citită o dată, stare bună - preț 18,00

E.L. James - Cincizeci de umbre ale lui Grey (#1 Fifty Shades) - nouă, în folie - preț 28,00

Nick McDonnel - O educație costisitoare - citită o dată, stare bună - preț 14,00

Orson Scott Card - Xenocid - nouă - preț 8,00

John Case - Întâiul călăreț al Apocalipsei - citită o dată, stare bună - preț 8,00

Paul Hoffman - Mâna stângă a lui Dumnezeu - citită o dată, stare bună - preț 15,00

Patrick Carman - Atherton: Casa Puterii - citită o dată, stare bună - preț 8,00

Geshe Rabten - Meditația și viața cotidiană - nouă - preț 10,00

Julio Cortazar - Șotron - citită o dată, stare bună - preț 12,00



Accept și schimburi pentru oricare din cărțile de mai sus.
Puteți vedea aici ce accept la schimb. Dar sunt deschis și la alte sugestii.

Sugestii, idei, întrebări, comenzi la soryluciano@gmail.com sau prin comentarii la acest articol.

5 comentarii:

  1. Tebuie sa-mi vina tunele 5 te-ar interesa? ma intereseaza Cincizeci de umbre ale lui Grey

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sau mai am cateva aici http://rominagianina.blogspot.ro/2013/03/schimb-vand-carti.html

      Ștergere
  2. Hei>:D< Eu ti-am trimis si mail. Am carti Jules Verne. Eu as vrea Vremea ingerului! (^-^)

    RăspundețiȘtergere
  3. Iti ofer Supranatural nou nouta la schimb pentru cincizeci de umbre ale lui grey daca nu o ia cine a rezevat o

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Slabe șanse să se întâmple acest lucru, iar Supranatural nu mă prea tentează. Mersi de ofertă, oricum.

      Ștergere