miercuri, decembrie 12, 2012

Bloggeri sub lupă #8

Următorul blog care a intrat în atenția mea a fost Aripi-de-hârtie, iar cum autoarea lui a răspuns pozitiv, puteți citi mai jos prima parte a chestionarului:


1. Transmite salutul tău, cititorilor.

Salut salut, aici Rina! Sper ca i-ați scris moșului până acum!


2. Ne spui numele complet și vârsta?


Mă cheamă Bilc Irina și am 15 ani! Proaspătă boboacă și cititoare înrăită... de fantasy, young-adult & romance.


3. În ce localitate trăiești și cu ce te ocupi?

Trăiesc în Cluj-Napoca și sunt un supraviețuitor al liceului


4. Ce alte pasiuni mai ai pe lângă cele prezentate prin intermediul blogului?

Muzica, pictura, fotografia și pierdutul timpului (de ce nu e ăsta sport, mă întreb?)



5. Care este tema generală a blogului și cum ți-a venit ideea deschiderii lui?

Cărțiii <3 Am fost inspirată de o prietenă și motivată de mai multe :)



6. Care sunt planurile de viitor pentru blogul tău?

Să îmi perfecționez puțin scrisul, să fiu mai activă și să îi determin pe cititori să se facă auziți, să își împărtășească părerile și să își urmeze visurile.

Interviul devine din ce în ce mai interesant; vă invit să citiți continuarea chiar pe blogul Irinei: aripi-de-hartie.blogspot.com

Un comentariu:

  1. Ce-mi place ca majoritatea sunt bloguri cunoscute, mai aflam putin despre persoana din spatele lor :)

    RăspundețiȘtergere