vineri, decembrie 07, 2012

Bloggeri sub lupă #6

Campania „Bloggeri sub lupă” mai face un pas înainte, iar pentru realizarea întrebărilor acestui chestionar am primit ajutor de la Ale Criss.

1. Bună! În primul rând, să ne cunoaştem. Cum te cheamă şi cum se numeşte blogul tău? 

Salut! :) Lumea mă ştie ca Rose şi blogul meu se numeşte Addicted to Books... pentru că, pur şi simplu, sunt dependentă de cărţi :) 

2. De ce se numeşte aşa şi ce subiect tratează?

Anul trecut am prins gustul cititului, aşa că m-am gândit să-mi înfiinţez un blog, ca să pot împărtăşi părerile mele despre cărţi cu toată lumea. Îmi place să spun că viaţa mea e cuprinsă între două coperte la care lucrez în fiecare zi :)

3. Ce părere au cei din jur despre ocupaţia ta de blogger? Ştiu că te ocupi cu asta?

Singurele persoane care ştiu că am blog sunt mama şi o prietenă apropiată. Mă deschid foarte mult în momentul în care comunic cu cititorii mei, iar dacă şi cunoscuţii ar citi ce scriu m-aş simţi... descoperită, cumva. Mama se bucură când vede că-mi dedic timpul scrisului, iar prietena mea mă susţine foarte mult :3
4. Ce aşteptări ai avut după ce ai publicat prima postare?

Sincer, n-am avut aşteptări prea mari. Ştiam cât de greu e să-ţi aduci blogul în stadiul în care să aibă vizitatori fideli şi comentarii, aşa că nu mi-am pus mari speranţe. Însă asta nu m-a oprit să pun o bucăţică din mine în fiecare postare.

5. Ce stil abordezi: formal sau informal? De ce?

Informal. Îmi place să îmi deschid sufletul atunci scriu - pentru că, ei bine, dacă nu o faci când scrii, atunci când? :)

Continuarea interviului, pentru că știu că v-am făcut curioși este aici.

5 comentarii:

  1. Rose are unul din blogurile mele favorite, ma bucur ca ati facut interviul asta :) e incurajator pentru cei ce abia si-au creeat blog sau inca se lupta sa aiba mai multi cititori

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Creșterea numărului de vizitatori, promovarea blogurilor a fost una dintre ideile de la baza proiectului.
      Există de asemenea și posibilitatea aderării la campanie fără nominalizarea din partea cuiva.
      Pentru înscriere trimite un mail la soryluciano@gmail.com care să conțină: nume, nume blog (+link), id/ nick sub care se postează pe blog și (opțional) un mesaj personal.

      Ștergere
    2. Merci, o s-o fac zilele astea :) Multumesc de ajutor!

      Ștergere
  2. Rose are niste raspunsuri pe cinste :) Iar de proiect, pot spune ca este de foarte mare ajutor, pentru bloggeri aflati la inceput !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur că proiectul meu prinde la public și așa cum am mai spus primesc pe orice vrea să participe. Condițiile le-am scris mai sus.

      Ștergere