duminică, decembrie 09, 2012

Bloggeri sub lupa #7

Drept dovadă că proiectul pe care l-am lansat se bucură de succes, mai aduc un blog în fața voastră.
Primele întrebări le găsiți pe Cori's Bookfrenzy. Continuarea întrebărilor se află aici, doar că de această dată am ales o formă diferită. Voi afișa întrebările și mai jos vor fi răspunsurile:

6. Ce genuri literare preferi? De ce te simți atras/ atrasă de acestea și nu de altele?

7. Într-o săptămână obișnuită cât timp petreci în fața TV-ului, cât în fața calculatorului și cât citind cărți?

8. Un mesaj pentru cititori și pentru pasionații de literatură.

9. Cum ți se pare idea „bloggeri sub lupă”?

10. Ce zici, asupra cui ar trebui să ne mai ațintim lupa?



6. Citesc cam orice gen de cărți, dar pot sa spun că printre preferatele mele se afla genul fantasy (my guilty pleasure), cele clasice sau de istorie. Cele fantasy îmi plac pentru că personajele au puteri supranaturale și vieți palpitante, eu temându-mă foarte tare de o viață banală. În plus, au tipi dark and moody, pentru care am o pasiune nemuritoare. Nu îmi dau seama de ce îmi plac cele clasice, dar cele de istorie mă atrag pentru că îmi place istoria. Logic.

7. La televizor nu mă uit prea mult: doar la Badea și la 3 emisiuni care sunt difuzate o data pe săptămână. Îl mai țin din când în când deschis atunci când citesc, dar pe silențios. La calculator stau mai mult, măcar vreo 3 ore pe zi. Cât despre citit, nu as ști să spun exact. Depinde de multe lucruri.

8. Citiți într-una și recomandați cărțile voastre preferate oricui. Dacă nu pricep, insistați.

9. Mi se pare bună. Sunt chiar curioasă să aflu cât mai multe despre alți bloggeri. 


Chestionarul la care a răspuns Corina a fost inspirat din interviurile de pe http://altfel-de-carti.blogspot.ro/  - cu acordul autorilor blogului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu