duminică, aprilie 21, 2013

Cel de-al patrulea număr Harap Alb Continuă!


Oficial revista a apărut din 15 aprilie, dar eu am reușit să pun mâna pe ea abia ieri, când mi-a dat prin cap să verific și la Inmedio dacă a ajuns revista, căci la chioșcurile de ziare, nici vorbă de ea.

O așteptam cu multă nerăbdare mai ales că așa cum spune și titlul „Sfârșit de începuturi” în numărul patru se încheie povestea lui Harap Alb așa cum ne-a spus-o Creangă. Eram curios cum se va face legătura cu viitoarele aventuri ce-l așteaptă pe tânărul super-erou. Ei bine curiozitatea mi-a fost satisfăcută  dar și din nou alimentată.

Episodul anterior se încheiase cu plecarea Marei din turnul în care era păzită de Harap Alb și tovarășii lui, episodul acesta continuă povestea până la finalul tragic pe care îl știți cu toții. Pe alocuri mai sunt inserate câteva elemente care se vor dovedi extrem de utile pentru noile fire narative ce vor fi exploatate în numerele viitoare.

Deși sunt mai mult decât entuziasmat de numărul curent și aș vrea să vă povestesc cât de extraordinare sunt creațiile celor trei, Mihai Ionașcu, Andrei Moldovan și Octav Ungureanu, mă voi abține lăsându-vă vouă plăcerea descoperirii.

Astfel, dacă nu v-ați cumpărat deja revista grăbiți-vă să o achiziționați!  

Și nu uitați de concurs, așa cum am fost deja obișnuiți, și în acest număr este un concurs!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu