luni, aprilie 29, 2013

Primăvara cititorilor - e-book gratuit!

Cu ceva vreme în urmă abonaților de la newsletter-ul bookblog li s-a propus să-și scoată de prin sertare textele dosite pe acolo, să șteargă praful de pe ele să arunce un ochi peste creațiile din tinerețe și să le fac vând direct în redacția bookblog. Și totul cât mai repede pentru ca e-book-ul să fie gata pentru Paști și numa bun de așezat între bunătățile culturale pregătite pentru sărbători.

Eu, dornic de afirmare, mi-am promis să scriu ceva nou și proaspăt și numa bun de publicat primăvara. Cu toate că am avut termen o săptămână, nu știu cum s-a făcut că m-am trezit în ultima zi că pierd trenul publicării și m-am pus pe scotocit hard-ul laptopului.

O proză scurtă scrisă cu ceva vreme în urmă s-a ițit dintr-un folder. I-am dat și o pereche, un text care știam și eu că nu e atât de special ca primul, dar adăugat anume pentru a-l evidenția pe cel dintâi. Și pe amândouă le-am expediat grabnic, pe ultima sută de metri.

Deja am cam lungit-o, așa că vă spun direct că textul meu a fost publicat! Și cum nu vreau doar să mă credeți pe cuvânt aveți aici linkul prin intermediul căruia puteți descărca e-book-ul complet și gratuit.


„Primăvara cititorilor” e numele lui și vă promit că aveți cu ce vă delecta, pentru că textele sunt numai unul și unul.

Mulțumesc bookblog și tuturor spor la citit vă doresc!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu