luni, august 19, 2013

Jurnal de Polonia #4

Primul weekend în Polonia a fost puțin cam plictisitor. Nu prea cunosc lume și nu am avut cum să îi vizitez așa că am stat mai mult în casă. Treaba asta trebuie neapărat remediată, că doar nu am venit aici să stau în casă, ce naiba!
Sâmbătă am citit, scris și vizionat filme și când m-am plictisit am luat-o de la capăt. După-masă însă am simțit nevoia să schimb puțin aerul așa că am ieșit în oraș la o mică plimbare să mă obișnuiesc cu locul. Mi-a luat o oră să văd orașul și asta pentru că am mers foarte încet și am căscat ochii și gura la absolut tot ce era împrejur. După aceea am trecut din nou pe la Biedronka pentru un nou rând de cumpărături. Probabil pentru cei din vest prețurile din Polonia par mici, pentru mine e la fel ca în România așa că din punctul ăsta de vedere nu am problemă cu banii, ehh, poate puțin cu forma lor. 1 zlot și 5 zloți sunt în monede ceea ce mă face să nu le acord prea multă atenție considerându-i, inconștient, mărunțiș. O altă mică-mare problemă este faptul că pentru orice cheltuieli cu mâncarea trebuie să păstrăm bonul, iar dacă suma cheltuită depășește 9,99 zloți trebuie să cerem factură, ceea ce poate fi o bătaie de cap. În Biedronka se face automat dar trebuie precizat înainte ca produsele să fie scanate. Să vă spun și ce mi-am cumpărat? Cafea instant, ceai negru strong, legume congelate, iaurt și cârnăciori. Presimt că zilele următoare voi face cumpărături mai serioase și mă voi apuca de gătit.
Plimbarea și cumpărăturile mi-au mai pus sângele în mișcare și mi-au alungat plictiseala și lenea așa că seara a trecut destul de repede.

Ziua de duminică am început-o cu moralul ridicat, mi-am luat micul dejun apoi mi-am băut cafeaua, pe care am făcut-o al naibii de tare, și am citit. A fost mai mult o zi de relaxare înainte de a începe munca cu adevărat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu