marți, august 27, 2013

Jurnal de Polonia #7

Cel de-al doilea weekend în Polonia 17-18 august.
Nu am făcut prea multe nici în acest al doilea weekend. Sâmbătă am făcut cumpărături iar după-masă am gătit o salată de beuf, iar cu această ocazie îi mulțumesc Kingăi că m-a ajutat cu maioneza. De acum știu și eu să o fac. Pe lângă salata mea, Salvatore a făcut o tavă de bruschete și au mers de minune împreună.
Duminică am lenevit tare de tot, mai ales după ce Behiç a plecat spre Turcia într-un youth exchange, iar Salvatore, spre Italia, să-și viziteze rudele.

Luni 19 august:
            Am mers pentru prima dată la hotelul unde se ține Euroweek și am avut o zi plină de evenimente noi, de discuții, râsete și glume. Am interacționat cu copiii, ne-am jucat și am dansat.
            Seara a fost cea mai frumoasă parte, pentru că am încins o discuție comparativă între România și Polonia. Ne-am comparat limba, istoria și obiceiurile încheind cu preparatele culinare.

            Una peste alta a fost o zi de ținut minte.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu