joi, august 01, 2013

Provocare #1

Cum ar trebui să fie cartea ideală pentru vară? Ar trebui să fie simplă și ușor de citit, sau dimpotrivă, întortocheată și provocatoare? (Poți da și exemple de cărți pe care le consideri „de vară”)


La mine anotimpul nu prea influențează cartea pe care o aleg. Să îmi placă cartea, asta e important. Dacă ar fi totuși să aleg ceva pentru vară aș prefera o serie, fantasy sau istorică, cel mai probabil, pe care să o încep la începutul verii și să nu îmi stea nimic în cale astfel încât să o termin odată ce se încheie vara.

Anul acesta însă alegerile nu prea îmi aparțin. Deoarece m-am în scris în campania „Citește și câștigă cărți pe viață din colecția Strada Ficțiunii” mare parte din titlurile pe care le-am citit, le citesc și le voi citi sunt cele pentru concurs.

Pe lângă asta iau parte la clubul de carte înființat de Roxana pe blogul ei. Acolo propunem, votăm și comentăm cartea lunii. De aici rezultă o nouă carte de citit în fiecare lună.

Și ca existența să îmi fie și mai complicată, de ceva vreme fac parte din proiectul bibliocarti.com ceea ce deși îmi dă posibilitatea să îmi aleg cărțile, îmi și impune oarecum să citesc alte titluri pe lângă cele la care sunt deja obligat, pentru a da publicului cel puțin câte o recenzie pe săptămână.

Nu vreau să închei această postare fără să nu menționez niște titluri ce le consider pentru vară:

Seria fantasy ce ține o vară întreagă: Cântec de Gheață și Foc de GRR Martin
Seria istorică ce ține o vară întreagă: Mistere Medievale de Bernard Knight, din nefericire nu e tradusă încă toată.
Serie thriller ce ține o vară întreagă: Seria Lincoln Rhyme a lui Jeffery Deaver
Serie de aventuri ce ține o vară întreagă: Seria Dirk Pitt a lui Clive Cussler

Misiune îndeplinită!

Toate cele bune până la provocarea viitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu